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Montag, 26. Juni 2017
ArmA3 Addons (News) » Blastcore Tracers A3 - FoxFort Edit von FoxFort (v1.24)
ArmA3 Addons (News)

Blastcore Tracers A3 - FoxFort Edit von FoxFort (v1.24)
27.05.2017 - 21:15 von miller




Blastcore Tracers A3 - FoxFort Edit von FoxFort (v1.24)

***** Update *****


FoxFort veröffentlichte sein Blastcore Tracers A3 - FoxFort Edit . Das Addon enthält eine verbesserte Version des Blastcore Tracers A3 von Opticalsnare.

Zitat

This is my improved version of "Blastcore Tracers A3" which was originally made by Opticalsnare.

Features:
Instead of boring ArmA 3 vanilla lasers, now you have bullet tracers instead.

Changelog:
v1.24
- Fixed: Missing tracers for Marksman DLC Heavy MGs.




Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Addons (News) » F/A-18 Super Hornet von John_Spartan und Saul (26.05.17)
ArmA3 Addons (News)

F/A-18 Super Hornet von John_Spartan und Saul (26.05.17)
27.05.2017 - 00:00 von miller




F/A-18 Super Hornet von John_Spartan und Saul (26.05.17)

***** Update *****


TeTeT veröffentlichte sein F/A-18 Super Hornet Addon in den Bi-Foren. Das Addon von von Saul und John_Spartan enthält F/A-18 E / F Super Hornet in ArmA Navy Grey (F/A 18E und F/A 18F)

Zitat

This is a major update for the F/A-18E/F. The plane was updated to use the airplaneX simulation and uses the new sensors. Dynamic loadouts and hitpoints had to be left out of this update and will be delivered some time in the future.

Please see the changelog for details on
- vanilla TGP support
- vanilla ejection seat support
- new afterburner mechanism, deploys at 90% throttle and above
- vanilla auto wing folding support
- new gun ballistics computer
- added laser to F/A-18E
- add sensors support
- add USS Freedom tailhook support
- add throttle indicator to HUD
A new pbo can be found in this release, containing community contributed skins: js_jc_fa18_contrib_squads.pbo

KNOWN ISSUES
- suspension is broken, wheels float 5cm above the surface
- frame rate drop when looking straight at the engine





Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Module » VeteranMod Demo vom VTN Team (v0.4.2 build 2810)
ArmA3 Module

VeteranMod Demo vom VTN Team (v0.4.2 build 2810)
26.05.2017 - 23:00 von miller




VeteranMod Demo vom VTN Team (v0.4.2 build 2810)

***** Update *****


Dead Kennedy veröffentlichte den VeteranMod Demo Addon in den Bi-Foren. Das Addon enthält den VeteranMod aus ArmA2 für ArmA3.

Zitat

VeteranMod-Team präsentiert Euch eine öffentliche Beta-Version einer ArmA 3 Modifikation. Diese Version ist nur für die Demonstrationszwecke gedacht und sollte in
erste Linie die neuen und verarbeiteten Spielmöglichkeiten zeigen, sowie die generelle Ausrichtung unserer Arbeit vorstellen.

Die Beta-Version beinhaltet:
• ein neues Ausrüstungssystem, das in sich die Splitterschutzwesten, taktischen Westen, Schutz- und Panzerhelme, Hütte uvm. einschließt
• erweitertes Verwunderungssystem und die Erste Hilfe
• neue BLUFOR und OPFOR Einheiten und zwar U.S. Marine Corps und Panzergrenadiere der Russischen Armee mit entsprechenden Waffen für die beiden Seiten • die Einheiten der Spähkompanie der Panzergrenadiere samt passende Waffen
• verschiedene bewaffnete Milizen und Rebellen
• zahlreiche Waffen für die Einheiten, die in der Demo-Version nicht vorhanden sind
• komplett überarbeitete Toneffekte
• erweiterte Splittersimulation von Handgranaten und Splittermunition für Unterlauf-Granatwerfern
• Simulation der Rückstoßflamme von Granatwerfern, MANPADS und PALR
• eine Möglichkeit die Waffen mit Zweibein zu stützen
• erweiterte Optionen beim offenen Visieren
• ein überarbeitetes Optik-Zoom
• völlig neue Art der Munitionskisten
• neue Animationen
• überarbeitete visuelle Effekte

Changelog:
v0.4.2 build 2810
- Added: PKP with MIL-STD-1913 rail and custom hand grip
- Added: PKM with MIL-STD-1913 rail and custom hand grip
- Added: DTK-1P muzzle brake (released in 2016)
- Added: DTK-1PCh muzzle brake
- Improved: MK23 MTVR
- Improved: CZ 584 Mod. 4 rifle
- Improved: Damage system and first aid system
- Improved: Visual effects for backblasts in multiplayer
- Fixed: Missing 1P77 sight on PKM/PKP
- Fixed: Zeroing indicator on KORD, NSVS and M240 static machine guns
- Fixed: Iron sight on MK18 Mod 0
- Fixed: Tracers for some ammunition

Arma3Sync autoconfig url:
ftp://193.19.118.182/Updater_WOG/ArmA3Sync/VTN_A3//.a3s/autoconfig







Download:
VeteranMod Demo




Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Editing » ArmA3 Co-op Mission Making Framework von Zenophon (24.05.17)
ArmA3 Editing

ArmA3 Co-op Mission Making Framework von Zenophon (24.05.17)
24.05.2017 - 11:00 von miller




ArmA3 Co-op Mission Making Framework von Zenophon (24.05.17)

***** Update *****


Zenophon veröffentlichte sein ArmA3 Co-op Mission Making Framework in den Bi-Foren.

Zitat

Changelog:
5/24/17
- New Function: Zen_ArrayTranspose
- New Function: Zen_CreateAction
- New Function: Zen_DeleteAction
- New Function: Zen_GetActionDataGlobal
- New Function: Zen_GetObjectActions
- New Function: Zen_InvokeAction
- New Function: Zen_RemoveAction
- New Function: Zen_UpdateAction
- Fixed: Zen_OrderAircraftPatrol, Zen_OrderBoatPatrol, Zen_OrderHelicopterLand, Zen_OrderInfantryPatrol, Zen_OrderVehicleMove, and Zen_OrderVehiclePatrol failed to make the AI move in some cases
- Fixed: Zen_ArrayRemoveIndex did not exit on error
- Fixed: Zen_MoveInVehicle did not follow its fourth argument when the third argument was 'All'
- Fixed: Zen_UnlinkControl did not synch the change in MP
- Added: Framework macros ZEN_FMW_Code_GetRemoteVarArray, ZEN_FMW_Code_GetRemoteVarArrayT
- Added: Zen_RefreshDialog arguments for force and ignore refresh for controls
- Improved: Zen_RefreshDialog checks its arguments better
- Documentation: Added for Zen_ArrayTranspose, Zen_CreateAction, Zen_DeleteAction, Zen_GetActionDataGlobal, Zen_GetObjectActions, Zen_InvokeAction, Zen_RemoveAction, Zen_UpdateAction, ZEN_FMW_Code_GetRemoteVarArray, and ZEN_FMW_Code_GetRemoteVarArrayT
- Documentation: Updated for Zen_AddEject, Zen_AddFastRope, Zen_AddFireSupportAction, Zen_AddGiveMagazine, Zen_AddLoadoutDialog, Zen_AddRepackMagazines, Zen_AddSupportActionCustom, ZEN_FMW_Code_GetRemoteVar, Zen_RefreshDialog
- Documentation: Updated demonstrations and sample missions with action system
- Documentation: Updated Notepad++ SQF language and autocompletion file with ArmA 1.70 stable commands




Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Module » Advanced Train Simulator (ATS) von duda123 (v1.3)
ArmA3 Module

Advanced Train Simulator (ATS) von duda123 (v1.3)
15.05.2017 - 10:00 von miller




Advanced Train Simulator (ATS) von duda123 (v1.3)

***** Update *****


duda123 veröffentlichte sein Advanced Train Simulator (ATS) Addon in den Bi-Foren.

Zitat

Changelog:
v1.3
- Added train sounds (plus steam engine sounds!) New Controls:
- Horn: H (Hold H for longer horn)
- Bells: G (Hold G for longer bells)
- Turn off engine: E (Turns off engine idle sounds while train is not moving)

- Added first person views to all trains (press numpad-enter or zoom in with mouse wheel)
- Updated player position to follow train
- Improved train attachment simulation (so they don't clip into each other while attaching)
- Updated CfgRemoteExec rules with new function (see description)

Want more train models?
We are taking donations to help fund future development, mainly for new train models. It would be greatly appreciated!

Features:
• Drive and ride on trains in Arma 3!
• Supports all existing trains and tracks on Tanoa.
• Create custom tracks by placing APEX track objects in the editor (see directions below).
• Multiplayer support. Mod only required to be installed on server.
• Supports APEX and CUPS train models.
• Supports APEX tracks (CUPS tracks still in the works!).







Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Module » SFP: Finnish Forces Pack von granQ (v1.0)
ArmA3 Module

SFP: Finnish Forces Pack von granQ (v1.0)
14.05.2017 - 21:00 von miller




SFP: Finnish Forces Pack von granQ (v1.0)


granQ veröffentlichte sein SFP: Finnish Forces Pack in den Bi-Foren. Das Addon enthält finnische Streitkräfte - verschiedene Soldaten, Waffen und Fahrzeuge. Eine Hommage an den ursprünglichen FDF-Mod für Operation Flashpoint.

Zitat

Introduction
This is a tribute to the orginal FDF mod for Operation Flashpoint. One of the best (if not the best) mod ever made for the Ofp/ArmA series.
We also like to say thanks to ArmA3Finland for hosting some really good PvP against Sweden.

This tribute was made by members of the Swedish Forces Pack, mostly however by Megadeth, granQ, Vccv90, coding/servers by Dahlgren and trailers and videos are made by Sango.

Content
This mod includes Finnish forces in woodland M05 uniforms and special forces in desert M04 uniforms.
Weapons includes RK 95, PKM, NLAW, KES 88 and more but also crew served weapons like 122 H 63 (D-30), TOW and RBS 70.
On the vehicle side there are Leopard 2A4, BMP-2, G-class boat and MLRS.

Future updates
Depending on how many subscribers/favorites we get we might continue to support this mod with additional content.
For that reason we are looking for talented people that can help with models, textures but also coding.
What is planned of high prioritize is the RK 62 rifle, Orbiter Mini UAV, the Bv 206 all terrain vehicle, Leopard 2A6 and the Combat Vehicle 90.



Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Werkzeuge » Poseidon von Tom_48_97 (v0.994.209)
ArmA3 Werkzeuge

Poseidon von Tom_48_97 (v0.994.209)
14.05.2017 - 12:15 von miller




Poseidon von Tom_48_97 (v0.994.209)

***** Update *****


Tom_48_97 veröffentlichte sein Poseidon Tools (Advanced Text Editor for Scripts & Configs) Tool in den Bi-Foren. Poseidon ist ein erweiterter Text-Editor für Scripts und Configs.

Zitat

Changelog:
v0.994.209
Added: SQF definitions for Arma 3 1.71+

v0.994.205
Added: SQF definitions for Arma 3 1.69+

Full change log: http://tom4897.info/projects/poseidon-tools/changelog/

What is Poseidon?
This is a complete script tool suite Bohemia Interactive's game engine used in ARMA II and ARMA 3. Poseidon Tools supports all text files (Scripts & configs) used by the Real Virtuality.

Initially, this project was named "BI PTE" (BI Plain Text Editor) and was renamed Poseidon Tools when it was publicly released, in august 2013. So, the name, Poseidon Tools, is a tribute to the very first version of the Real Virtuality engine, "Poseidon", which is the base of all the Arma series.

Features
• Project management
• Instant Project Switch
• Distraction Free Mode and full screen
• Split Editing (Can display up to four file on the same screen)
• Auto Completion (based on commands and existing text in the file)
• Current and parent brackets highlight
• Persistent sessions
• Snippets (eg: file header, control structures, game functions etc…)
• Syntax highlighter (for SQF (from ofp to arma 3), SQM, HPP, CPP, EXT…)
• Full support of SQF & SQS, XML, Cpp, CFG, RPT
• Can open RPT from the menu (Arma 3, Arma 3 diagnostic, Arma 2…)
• Can open SQM, BIEDI with Arma 3
• Magic key F8
• File diff
• Support of Mikero Tools
• Support of Arma 3 Tools
• Refresh the opened files everytime you get back to it
• Macro creation
• Documentation link
• and so on…





Download:
Poseidon



Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Module » BWMod vom BWMod Team (v1.5.1)
ArmA3 Module

BWMod vom BWMod Team (v1.5.1)
10.05.2017 - 23:00 von miller




BWMod vom BWMod Team (v1.5.1)

***** Update *****



KoffeinFlummi vom BW Mod. veröffentlichte den BWMod in den Bi-Foren. Kurz und knapp - Der BW-Mod is back !

Zitat

Die neue Bundeswehr - Modifikation wird in ihrer Zusammensetzung dem Content der bisher für Arma 2 veröffentlichen DLC von Bohemia Interactive ähneln. Dies bedeutet, dass verständlicherweise nicht alle Fahrzeuge oder Waffen der Bundeswehr implementiert werden können, allerdings soll die Auswahl vornehmlich das Einsatzgebiet der mechanisierten/motorisierten Infanterie, der schwer mechanisierten Kräfte und der luftbeweglichen Infanterie abdecken. Einige Gemeinschaften der deutschen Community bevorzugen im internen Rahmen meist eine Truppengattung, auf welche sie sich vornehmlich spezialisieren. Hierzu zählen die bereits oben erwähnten.

Die Darstellung dieser soll im Zeitraum von 2005-2020 eingeordnet werden. Gerade in dieser Zeit lassen sich nachvollziehbare Prognosen stellen, welche Waffensysteme sich im aktiven Einsatz oder noch im Zulauf des Heeres befinden. Wir wünschen allen Benutzern unserer Modifikation viel Spaß und hoffen auf konstruktive Kritik zur ständigen Verbesserung und Weiterentwicklung. Auch Lob und Anerkennung werden toleriert.

Changelog:
v1.5.1
- geändert: Zusätzliche Eden-konforme Textur für den UH Tiger
- geändert: Alle addon-Ordnerpfade auf Kleinbuchstaben
- geändert: Einige G38-Klänge inklusive der schallgedämpften
- geändert: Lautstärke der FLW100 auf dem Eagle IV
- geändert: Rückfahrtgeschwindigkeit des Eagle IV auf ~33Km/h
- geändert: Distance-LODs beim Eagle IV
- behoben: Die Darstellung von zerstörten Reifen beim Eagle IV
- behoben: Leuchtkörpermunition für die P2A1 und Carl Gustaf waren vertauscht
- behoben: Texturfehler bei Leopard 2 und Eagle IV
- behoben: Warnblinker konnten nicht wieder abgeschaltet werden
- behoben: 'Bone X does not exist in skeleton OFP2_ManSkeleton' Animationsfehler
- behoben: Texturfehler beim JPC
- behoben: AG40-Visier war immer aufgeklappt
- behoben: Leopard 2-Ladeschütze hatte immer Nachtsichtgerät
- behoben: Texturfehler am Wrack-Modell des Leopard 2




Quelle: Bi-Foren, bwmod.de
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ArmA3 Addons (News) » Take on Helicopters Medium Helicopter von joker006 (09.05.17)
ArmA3 Addons (News)

Take on Helicopters Medium Helicopter von joker006 (09.05.17)
09.05.2017 - 21:15 von miller




Take on Helicopters Medium Helicopter von joker006 (09.05.17)

***** Update *****

joker006 veröffentlichte sein Take on Helicopters Medium Helicopter Addon in den Bi-Foren. Das Addon enthält ein Hubschrauber-Pack aus "Take on Helicopter" portiert.

Zitat

This is my import helicopter from Take on Helicopter.

Features:
- Sling Load
- Advanced Helicopter Flight Model (RotorLib)
- Collission Lights
- Animation door pilot, co-pilot and rear
- Animation stick, lever and pedals pilot and co-pilot
- PIP

Changelog:
09.05.17
- Added UH-1C and AB-204
- Added UH-1H Takistan Army Medevac
- Added CH-146A Fia
- Added HH-1H Coast Guard and Bell 205 skin Wasp
- Added instruments illuminated when the engine is started in three different color red, green, white
- Added more details and sensor feature from Jet DLC on UH-205A MEP




Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Addons (News) » 2035: Russian Armed Forces von Mindas & Deathstruck (v3.5)
ArmA3 Addons (News)

2035: Russian Armed Forces von Mindas & Deathstruck (v3.5)
09.05.2017 - 08:05 von miller




2035: Russian Armed Forces von Mindas & Deathstruck (v3.5)

***** Update *****


Mindas veröffentlichte sein Fictional 2035 Russian Armed Forces Addon. Das Addon enthält Fiktive russische Soldaten aus dem Jahr 2035.

Zitat

Changelog:
v3.5
- MBT T-14 Armata added (replacing BTR-K)
- IFV T-15 Armata added (replacing T-100)
- New 2B26-GRAD multiple rocket launcher.
- New Pantsir-S1 (SA-22) surface-to-air missile and anti-aircraft artillery weapon system
- Ported KA-52
- All Kamaz models have been improved
- New "Partizan" gorka camos
- New "Goblin-70" backpacks for recon units
- All textures have been upped in quality (Bigger camo resolution etc.)
- Some weapon textures have been edited
- Weapon attributes edited and improved
- All error messages should be fixed

And some pictures of the new Spetsnaz units:



Description:
This mod adds a fictional "future" version of the Russian Armed Forces to ArmA 3. It can be used to complement the other 2035 factions in the game.
Featured are unique uniforms, vests and gear (with their own models and textures) and included is the regular army, recon, paratroopers, sniper teams etc. in either Digital Flora or Berezhka camouflage.

Also, a lot of vanilla ArmA3 assets are utilized, especially vehicles which are retextured with the modern "Nakidka" camo.

Another thing included are the AK12 weapons and fictional "12" variants of others (using Vilas' AK12 model as a basis). Marskman DLC features are compatible.

We plan on expanding the roster, gear and armament with further versions. Same goes for some of the ArmA3 assets/placeholders (CSAT RPG-42 etc.) that will be replaced in the future.



Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Module » Central African Rebels [SFF-R] von jarrad96 (v1.3)
ArmA3 Module

Central African Rebels [SFF-R] von jarrad96 (v1.3)
09.05.2017 - 08:03 von miller




Central African Rebels [SFF-R] von jarrad96 (v1.3)

***** Update *****

jarrad96 veröffentlichte sein Central African Rebels [SFF-R] Addon in den Bi-Foren. Das Addon enthält eine Special Forces Faction 'Anti-Balaka Bewegung der Zentralafrikanischen Republik als RHS Version.

Zitat

Special Forces Faction, RHS Versions, thats adds the real life 'Anti-Balaka' movement of the Central African Republic to Arma 3.

Note this version is dependant on RHS content. If you would prefer different dependencies there is a SMA/NIA version also available. They are not compatible with each other and cannot be enabled at the same time.

Meaning 'Anti-Machete', they were originally a collection of village defence forces and a resistance group against raiders and criminals, before overpowering them and being embroiled in the 2012-Today Central African Republic's civil war.

Central African Rebels [SFF-R] Updated :
-Improved RPG Gunners in Militia forces- they now have RPG Packs instead of Tactical bags, and are better supported by AI mods (example V-Com AI) that allow RPG's to be used against infantry.
-Minor FACA kit changes.



Quelle: Bi-Foren
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ArmA3 Addons (News) » Community Base Addons A3 vom CBA Team (v3.3.1.170504)
ArmA3 Addons (News)

Community Base Addons A3 vom CBA Team (v3.3.1.170504)
07.05.2017 - 21:00 von miller




Community Base Addons A3 vom CBA Team (v3.3.1.170504)

***** Update *****



ViperMaul veröffentlichte eine neue Community Base Addons A3 Version in den Bi-Foren. Zielsetzung des Projekts ist die Kompatibilität zwischen den Community Addons.

Zitat

CBA_A3 v3.3.1.170504
Hotfix release addressing a crash when loading a savegame.

CHANGE LOG SUMMARY:
- FIXED: Maps with "Wooden Power Pole" objects crash when loaded from save (#661, #663) commy2


Change log for CBA v3.3

KNOWN ISSUES:
• Some CBA keybinds might not appear in the controls menu. The easiest currently known workaround is to create a new user profile.




Quelle: Bi-Foren
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